Traffic genereren
Traffic, al het verkeer wat zich richting jouw website begeeft. Het is de voorloper op het conversieproces, je dient namelijk eerst het publiek richting je website te halen alvorens er conversie kan plaatsvinden. Een geweldige winkel met de prachtigste producten en geweldige dienstverlening zonder klanten binnen te halen is ook niet de bedoeling. De redenen waardoor de klanten overgaan tot het aanschaffen van het product of dienst kunnen ze pas binnen de winkel zien. Je wilt dus eerst publiek richting je website halen om met deze website het laatste zetje te geven richting conversie.
Hoe verhoog ik mijn traffic?
Een goed werkende website trekt bezoekers. We hebben het dan over goed ‘’werken’’ in de breedste zin van het woord. De technische achterkant van je website dient goed te werken maar ook op verschillen de zichtbare terreinen dient de website het goed te doen wil je meer traffic genereren. Je website dient aan enkele basisprincipes te voldoen die zien op de gebruiksvriendelijkheid van de website. Denk bij deze basisprincipes aan de volgende zaken:
Bovenstaande zaken dienen volgens ons minimaal in orde te zijn alvorens je aan de slag kunt gaan met de bezoekersaantallen écht verhogen.
- Heldere tekststructuur
- Beschikbaar op alle apparaten
- Korte laadtijden
- Makkelijke navigatie
- Goede linkstructuur
Bovenstaande zaken dienen volgens ons minimaal in orde te zijn alvorens je aan de slag kunt gaan met de bezoekersaantallen écht verhogen.
Wat wij voor je traffic kunnen betekenen
Wanneer je website op bovenstaande zaken goed ingericht is kan er aan wat complexere zaken gewerkt gaan worden. Deze zaken goed inrichten en je bezoekersaantallen zullen aanzienlijk stijgen. Om je hiermee op weg te helpen bieden wij enkele diensten aan die je verder op weg kunnen helpen. Samen met jou gaan we aan de slag door enkele belangrijke zaken in kaart te brengen. Na wat onderzoek vanaf onze kant hebben we overzichtelijk gemaakt waar er nog winst te boeken valt voor jouw website.
Allereerst gaan we eens met je rond de tafel zitten en bekijken we de huidige staat van je website. We bespreken de recente resultaten maar ook je doelen voor in de toekomst. In dit kennismakingsgesprek kijken we dus vooral naar de zaken zoals ze nu gaan. Vervolgens gaan we de inzoomen op de SEO-waarde van je website. Welke keywords gebruik je en welke zou je moeten gebruiken? We brengen de doelgroep in kaart en hierbij behorende keywords. Tenslotte gaan we opzoek naar de keywords die de beste prijs/kwaliteitsverhouding hebben binnen het adverteren.
In verdere ontmoetingen en onderzoeken vanuit ons gaan we samen de concurrentie bekijken. Het feit dat er concurrentie is moet volgens ons niet als iets vervelends gezien worden. Het hebben van concurrentie moet je juist motiveren om elke dag beter te worden en je kunt er wat van leren. In de onderzoeken kijken we vooral naar het tweede, wat doet de concurrentie goed en kunnen wij er wat mee?
Op het einde van alle afspraken en onderzoeken gaan we rapporteren. In een adviesgesprek komen we met een overzichtelijk en helder advies omtrent de verhoging van traffic richting je website. We halen in deze gesprekken de zaken aan waar verbetering nodig is maar ook zeker de zaken die al goed lopen. Op deze manier maken wij voor jou duidelijk hoe nu verder te gaan.
Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
Allereerst gaan we eens met je rond de tafel zitten en bekijken we de huidige staat van je website. We bespreken de recente resultaten maar ook je doelen voor in de toekomst. In dit kennismakingsgesprek kijken we dus vooral naar de zaken zoals ze nu gaan. Vervolgens gaan we de inzoomen op de SEO-waarde van je website. Welke keywords gebruik je en welke zou je moeten gebruiken? We brengen de doelgroep in kaart en hierbij behorende keywords. Tenslotte gaan we opzoek naar de keywords die de beste prijs/kwaliteitsverhouding hebben binnen het adverteren.
In verdere ontmoetingen en onderzoeken vanuit ons gaan we samen de concurrentie bekijken. Het feit dat er concurrentie is moet volgens ons niet als iets vervelends gezien worden. Het hebben van concurrentie moet je juist motiveren om elke dag beter te worden en je kunt er wat van leren. In de onderzoeken kijken we vooral naar het tweede, wat doet de concurrentie goed en kunnen wij er wat mee?
Op het einde van alle afspraken en onderzoeken gaan we rapporteren. In een adviesgesprek komen we met een overzichtelijk en helder advies omtrent de verhoging van traffic richting je website. We halen in deze gesprekken de zaken aan waar verbetering nodig is maar ook zeker de zaken die al goed lopen. Op deze manier maken wij voor jou duidelijk hoe nu verder te gaan.
Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
|